Σάββατο, 30 Σεπτεμβρίου 2017

Ο παραλογισμός της "ταυτότητας φύλου" και των "κοινωνικών φύλων"


Αποτέλεσμα εικόνας για ταυτοτητα φυλου
Είναι μερικά ζητήματα τα οποία είναι απλώς θέμα απλής λογικής και γνώσης της ελληνικής γλώσσας.
Το επίκαιρο θέμα των ημερών είναι η αναγνώριση της λεγόμενης "ταυτότητας φύλου" και η νομική αναγνώριση του δικαιώματος κάποιου να προσδιορίζει... μόνος του το φύλο του!

Και ρωτώ εγώ: κατ' αρχάς ελληνικά γνωρίζουν όσοι μιλούν για... επιλογή φύλου;
Φύλο είναι αυτό με το οποίο γεννιέσαι και είναι σύμφυτο μ' εσένα. Είναι άμεσα παράγωγο του ρήματος "φύομαι" που σημαίνει "γεννιέμαι, είμαι απ' τη φύση μου".
Κι αφού είναι απ' τη φύση σου, άρα προφανώς δεν τίθεται θέμα επιλογής. Δεν μπορείς να επιλέξεις τη φύση σου. Διότι η επιλογή αφορά τα επίκτητα. Η φύση είναι υπεράνω επιλογής. Η φύση διορθώνεται, αλλά δεν ανατρέπεται.

{Και από την πλευρά της αγγλικής γλώσσας να το εξετάσει κανείς -εφόσον από κει προέρχονται αυτές οι εξυπνάδες-, η σχετικά πρόσφατη διάκριση μεταξύ sex (φύλο) και gender (γένος) είναι επίσης παράλογη, αφού το gender συνδέεται ετυμολογικά με τη γέννηση (απ' το ελληνογενές λατινικό ρήμα gigno-genui-genitum-gignere)}
Και σε γενικές γραμμές ισχύει η ταυτότητα "λέγεσθαι=είναι", δηλαδή η ίδια η λέξη κατά κανόνα δείχνει και τη σημασία της. Εξ ου και η αναφορά στην ετυμολογία.

Αλλά δεν είναι μόνο ζήτημα ετυμολογίας βέβαια.
Είναι πρωτίστως ζήτημα φυσιολογίας (απ' την οποία, ειρήσθω εν παρόδω, παράγεται το επίθετο "φυσιολογικός").
Η φύση μας γεννά με πέος ή με αιδοίο (είδατε , είμαι ευγενικός). Και αυτά τα φέρουμε μέχρι να πεθάνουμε.
Αυτά είναι το "φύλο" μας.
Αλλά το καθετί δεν ορίζεται βάσει του σχήματός του, αλλά βάσει της λειτουργίας του, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη -και θα συμφωνήσω κι εγώ απολύτως (εφόσον "χέρι δεν είναι αυτό που απλώς έχει σχήμα χεριού, αλλά αυτό που επιτελεί τις θεμελιώδεις λειτουργίες του χεριού").

Κι επειδή είναι η φύση, γι' αυτό και (εάν δεν προκύπτει αδυναμία λόγω προβλήματος υγείας) έχουμε δυνατότητα αναπαραγωγής με αυτά.
Ενώ αυτοί που κάνουν εγχείρηση "αλλαγής φύλου" (sic) μπορεί να κολλάνε ένα επίκτητο πέος ή αιδοίο, αλλά αυτά δεν έχουν καμία δυνατότητα αναπαραγωγής.
Δηλαδή δε δύνανται σε καμία περίπτωση να επιτελέσουν την λειτουργία του πέους ή του αιδοίου.
Για τον απλούστατο λόγο ότι είναι αντίθετα στη φύση!
Γιατί απλούστατα, δεν μπορείς να αλλάξεις πραγματικά φύλο.

Η χρήση, δε, της έννοιας που αναμασάται από τους προωθητές αυτών των περίεργων αντιλήψεων ονόματι "κοινωνικό φύλο" είναι ανόητη, διότι εμπλέκει δύο εξ ορισμού ασύμβατες έννοιες. Το "φύλο" είναι ζήτημα έμφυτο ενώ το "κοινωνικό" είναι επίκτητο, συμβατικό. Δεν μπορεί λοιπόν να υφίσταται τέτοιου είδους έννοια. Δεν υφίσταται... συμβατική φύση!
Είναι τόσο προφανής ο παραλογισμός, ώστε αποτελεί χάσιμο χρόνου και μόνο να το συζητάμε!

Δηλαδή, αν εγώ ξυπνήσω ένα πρωί και φορέσω φουστάνι, βάλω κραγιόν και γόβα, πάει να πει πως είμαι γυναίκα;
Είναι άλλο πράγμα η σεξουαλική προτίμηση (γούστο του-καπέλο του του καθενός να κάνει ό,τι θέλει στο κρεβάτι του) και άλλο πράγμα το φύλο.
Το φύλο είναι αυτό που είσαι και δεν αλλάζει.
Όπως είσαι λευκός, μαύρος, ερυθρόδερμος κλπ. (βλ. Μάικλ Τζάκσον και εγχείρηση αλλαγής... χρώματος), έτσι είσαι και άνδρας ή γυναίκα.
Η σεξουαλική σου συμπεριφορά είναι τελείως διαφορετική υπόθεση και, φυσικά, αλλάζει και διαμορφώνεται όπως εσύ θες και όποτε θες.
Δηλαδή μπορείς να είσαι άνδρας και να σε ελκύουν ερωτικά οι άνδρες. Αυτό δεν αναιρεί ότι είσαι άνδρας! Τα χρωμοσώματα του άνδρα έχεις και τη φυσιολογία του.
Απλώς σου αρέσει το ίδιο φύλο.
Αυτό δεν αναιρεί το φύλο σου!

Αποτέλεσμα εικόνας για κοινωνικο φυλο στο νηπιαγωγειο

Τόσο απλά είναι τα πράγματα, αγαπητοί μου.
Ζήτημα κοινής λογικής.
Η οποία όμως ανατρέπεται συστηματικά από τους προωθητές της νεο-γλώσσας που βαφτίζει την διάλυση των κοινωνικών δομών "πρόοδο" και την επίκληση της λογικής "συντηρητισμό/μεσαίωνα κλπ."
Λειτουργώντας 100% αντιεπιστημονικά, προβάλλουν ως δεδομένα αυτά που χρήζουν απόδειξης και αφαιρούν κάθε δικαίωμα διαφωνίας, υπό την απειλή του δημόσιου εξευτελισμού και διαπόμπευσης του διαφωνούντος μέσω των πολυάριθμων προπαγανδιστικών μέσων που διαθέτουν.
Αν αναρωτιέστε ποιοι είναι αυτοί, νομίζω πως είναι οι ίδιοι που βαφτίζουν τη διάλυση "διάσωση", την αποσάρθρωση "μεταρρύθμιση", το ξεπούλημα "αξιοποίηση", τα μονοπώλια "φιλελευθερισμό" και την επιβολή "ένωση".
Τα ίδια κέντρα προωθούν και τα μεν και τα δε.
Τα ίδια κέντρα/funds/ think tanks που χρηματοδοτούν τις πληρωμένες γραφίδες των ΜΜΕ και του Ακαδημαϊκού χώρου για να προωθούν τις πολιτικές στην οικονομία, την εργασία κλπ., τα ίδια χρηματοδοτούν (pay roll) και τις πληρωμένες γραφίδες καθώς και τις "έρευνες" των "ανεξάρτητων επιστημόνων" που βγάζουν τα αντιεπιστημονικά πορίσματα, στα οποία στηρίζονται οι αλλοπρόσαλλες παπάρες περί "κοινωνικών φύλων", "ταυτότητας φύλου", "δυσφορίας φύλου" κλπ.

Αποτέλεσμα εικόνας για κοινωνικη συνοχη ατομικισμος

Είναι φανερό ότι εδώ και χρόνια το Σύστημα έχει επιλέξει να καθοδηγήσει την πολιτική αντιπαράθεση από τον χώρο των τάξεων, στον χώρο της ταυτότητας.
Δηλαδή, αν παρατηρήσετε, η μεγάλη πλειοψηφία των κοινωνικών/ιδεολογικών "καινοτομιών" που εισάγονται κάθε δυο και τόσο στην ευρωπαϊκή και αμερικανική νομοθεσία αφορά ζητήματα ταυτότητας.
Αυτή είναι η λεγόμενη "πολιτική της ταυτότητας" η οποία στοχεύει στη μετατόπιση του πολιτικού διακυβεύματος από την κοινωνία στο άτομο, από την κοινωνική θέση στον ατομικό αυτοπροσδιορισμό του "είναι" και κατ' επέκταση στην παγίδευση του ατόμου σε μια ατομικιστική, αντικοινωνική συμπεριφορά, ταιριαστή βέβαια στα νορμανδο-γοτθικά ήθη.
Δείτε τον ταλιμπανικό φεμινισμό (με νόμο Μακρόν) που ουσιαστικά ποινικοποιεί το φλερτ από άνδρα σε γυναίκα, δείτε την αναγνώριση του δικαιώματος 8χρονων παιδιών να γίνονται "τρανς" (ΗΠΑ), δείτε αυτά που ψηφίζονται αυτές τις ημέρες στη χώρα μας, με την έμμεση, κουτοπόνηρη (απ' το παράθυρο) νομιμοποίηση των υιοθεσιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, δείτε και το συνεχή βομβαρδισμό μας μέσω των ΜΜΕ που ελέγχουν με εικόνες και άρθρα που προωθούν -όχι την ανεκτικότητα αλλά- την επιβολή της απόκλισης ως νόρμας (κανονικότητας), με νομικό μάλιστα μανδύα.

Αγαπητοί φίλοι, που αισθάνεστε αριστεροί ή προοδευτικοί,
σκεφτείτε καλά ποιοι είναι αυτοί που προωθούν όλα αυτά.
Σκεφτείτε μήπως είναι οι ίδιοι που προωθούν και όλα τα υπόλοιπα που (δικαίως) τα βρίσκετε αντικοινωνικά, διαλυτικά, αποσαρθρωτικά.
Πόσο πιθανό σας φαίνεται αυτοί που με τόσο ζήλο επιδιώκουν τη διάλυση των κοινωνικών μας δομών (με όλα τα γνωστά οικονομικά-πολιτικά μέσα) να δείχνουν τόσο ζήλο για κάτι που είναι τόσο "προοδευτικό";
Δε σας παραξενεύει που σχεδόν σύσσωμη η άρχουσα τάξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και στις ΗΠΑ, δείχνει τέτοιο ζήλο για την επιβολή αυτών των ιδεών σε θεσμικό και ιδεολογικό επίπεδο;
Δε σας παραξενεύει η τόση εμμονή των διεθνών οργανισμών (που κάνουν πως δε βλέπουν στη Συρία, την Ουκρανία κλπ.) και φυσικά των πανταχόθεν χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ να προωθήσουν αυτές τις ιδέες και τους νόμους;

Αποτέλεσμα εικόνας για κοινωνικη συνοχη ατομικισμος

Και ρωτώ εγώ.
Μήπως έχετε παρασυρθεί από τα ειλικρινή αισθήματα ανεκτικότητας προς την άλλη επιλογή και εξ αντανακλάσεως ετεροκαθορίζετε τη στάση σας, υιοθετώντας ιδέες και επιλογές τις οποίες θα απορρίψετε μετά βδελυγμίας αν σκεφτείτε με καθαρό μυαλό και απαλλαγμένο από τις αντιθέσεις του τύπου "αφού ο Αμβρόσιος ή ο Άνθιμος βρίζουν τους ομοφυλόφιλους, άρα εγώ που είμαι προοδευτικός θα υποστηρίζω με παβλοφική συνέπεια κάθε αίτημα ομοφυλοφιλικών οργανώσεων, είτε αυτό είναι λογικό είτε παράλογο";

Σκεφτείτε μήπως αυτό που σας έχουν πείσει ότι είναι "προοδευτικό", τελικά είναι το πολιτισμικό επιστέγασμα του εκφυλιστικού νεοφιλελευθερισμού.
Στο όνομα των "Δικαιωμάτων" προωθούνται οι πιο διαβρωτικές, αντικοινωνικές, ατομοκεντρικές και αντιδραστικές ιδέες και πρακτικές.
Γρηγορείτε.


ΥΓ.1: Ψάχνοντας στοιχεία και ιδέες, έπεσα πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Ριζοσπάστη σχετικά με το θέμα. Αξίζει να διαβάσετε την κομμουνιστική θεώρηση του πράγματος, που δεν απέχει και πολύ από τη δική μου. http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8115072
Στα σχόλια θα παραθέσω κομμάτια από το άρθρο για όσους βαριούνται να μπουν.


ΥΓ.2: Οι ακρότητες αυτές εύλογα θα δημιουργήσουν και θα ενισχύσουν τις αντίρροπες τάσεις στην κοινωνία, οι οποίες δυστυχώς θα είναι εξ αντανακλάσεως ακραίες. Και τότε, οι ομοφυλόφιλοι κλπ που σήμερα ζουν με ασφάλεια και δεν τους ενοχλεί κανείς για τη σεξουαλική τους συμπεριφορά, θα αποκτήσουν πρόβλημα, αφού θα επικρατήσει το άλλο άκρο. Αυτό της δαιμονοποίησης της ομοφυλοφιλίας. Και τότε θα υπάρξει πραγματικό πρόβλημα. Αλλά αυτό ουδόλως απασχολεί τους επαγγελματίες συνδικάλες των "δικαιωμάτων".


ΥΓ.2: Τον τόσο συκοφαντημένο ρόλο του ύψιστου θεσμού της οικογένειας, ίσως πρέπει να τον ξαναδούμε.
Η αληθινή προσωπική ευτυχία αλλά και η κοινωνική ευημερία δύσκολα μπορούν να νοηθούν έξω απ' το πλαίσιό της.

Σχετική εικόνα

25 σχόλια:

  1. Συμφωνώ με κάθε λέξη, τόνο, κόμμα, συμφωνώ σε όλα. Δεν το βλέπω πια σαν ελευθερία, επιλογή και ανθρώπινο δικαίωμα. Περνάμε σε άλλο επίπεδο. Οτιδήποτε δεν συμφωνεί με αυτά είναι ρατσιστικό, οπισθοδρομικό. Δεν υπάρχει ενδιάμεσο, δεν υπάρχει προσωπική γνώμη. Όλα σε καλούπι. Μια σκλαβιά του political corect.
    Καλημέρα Αρχηγέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού συμφωνούμε μέχρι και στα σημεία... στίξης, τότε πάμε καλά!
      Μαρία, νομίζω πως περνάμε σε μια εποχή μεγάλου πολιτισμικού διχασμού στο εσωτερικό καταρχάς των κοινωνιών.
      Υπάρχουν δύο κοινωνίες μέσα σε μία.
      Υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα το οποίο απορώ αν πλέον μπορεί να γεφυρωθεί.
      Με αναπόφευκτη συνέπεια το διχασμό, τη δαιμονοποίηση του "άλλου".
      Οι προσωπικές γνώμες είναι καθορισμένες από αυτό το δίπολο.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παγιδευόμαστε πολύ εύκολα από το φανατισμό και υιοθετούμε άκριτα ιδέες, τις οποίες δε θα υιοθετούσαμε αν σκεφτόμασταν με καθαρό μυαλό.

      Τα άτομα, πάντως, ελέγχονται πιο εύκολα και γρήγορα από τις μάζες.

      Διαγραφή
    2. Από το σχόλιο που διέγραψα, κράτα ό,τι είπα για το κείμενό σου. Τα υπόλοιπα ήταν περιττά.

      Διαγραφή
  3. Εδώ μιλάμε για επιβολή ορισμένων απόψεων με το ζόρι. Εξ ορισμού τι είναι αυτό; Φασισμός. Και το γεγονός ότι σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου, μη δίνοντας δεκάρα για τον συνάνθρωπό σου, τι είναι; Ακραία συντηρητική συμπεριφορά. Πως όλα αυτά παρουσιάζονται υπό τον "μανδύα" της προοδευτικότητας και της κοινωνικής εξέλιξης, δεν μπορώ να το καταλάβω. Όχι επειδή είμαι χαζός, αλλά επειδή όλα αυτά τα ζητήματα παρουσιάζονται χρησιμοποιώντας επιτηδευμένα δυσνόητες εκφράσεις, προκειμένου να προωθήσουν την ατζέντα τους ευκολότερα.

    Σε γενικές γραμμές, αυτοί οι άνθρωποι είναι θλιβεροί και βίαιοι τραμπούκοι που προσποιούνται ότι κάνουν υπέροχα πράγματα για το γενικό καλό, και ειλικρινά πιστεύω ότι απλώς είναι μαλάκες υπό το πρόσχημα ότι είναι καλοί άνθρωποι, διότι αγαπούν τη δύναμη και αγαπούν την οργή. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρονται για την κοινωνική δικαιοσύνη και την αλλαγή, απλώς γουστάρουν να είναι εξοργισμένοι. Πραγματικά πιστεύω ότι ο οποιοσδήποτε που νοιάζεται να είναι παραγωγικός και θέλει να αλλάξει την κοινωνία προς το καλό θα ξεκινήσει μια επικοδομητική συζήτηση, γιατί έτσι αλλάζεις τις αντιλήψεις των ανθρώπων, όχι με τέτοιες εμετικές συμπεριφορές σαν και αυτές που περιγράφεις στο κείμενό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ΜΜΕ και οι σελέμπριτις προσπαθούν να επιβάλουν τους δικούς τους κανόνες, τους δικούς τους τρόπους ζωής.
      Όπως είπες κι εσύ, υπάρχουν και οι επαγγελματίες εξοργισμένοι, οι οποίοι τρέφονται από την οργή.
      Όχι απαραίτητα τη δική τους.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι κριμα
    Να θελουνε κι αυτοι να ζησουν εκεινο που περιγελουσαν τοσα χρονια
    Στον καθωσπρεπισμο και στη συμβατικοτητα

    Προσδιορισμος δηλαδη, με ότι γραφει η κρατικη αστυνομικη ταυτοτητα
    Από το κελί της μιας φυλακης στην άλλη
    ________
    Μου αρεσαν πριν
    Ομορφα πλασματα
    Αμαρτωλα ελευθερα κι ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι αυτοί (όχι μόνο οι ομοφυλόφιλοι) οι οποίοι τόσα χρόνια λοιδορούσαν το θεσμό του γάμου ως "αναχρονιστική διαδικασία που απλώς θέτει δεσμά στην ελευθερία των ανθρώπων και δημιουργεί συνθήκες λογοδοσίας στις αρχές για μια ερωτική σχέση", πολεμούν υπέρ του πολιτικού γάμου (που είναι ακριβώς μια διαδικασία που φέρει τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όσο και ο θρησκευτικός γάμος) και έχουν πάρει σβάρνα τα δημαρχεία και παντρεύονται σωρηδόν με τη σφραγίδα του δημάρχου.
      Τελικά το πρόβλημά τους δεν ήταν η θεσμοποίηση των συναισθηματικών σχέσεων, αλλά.... το ρύζι κι ο παπάς!
      (άσε που σε πολιτικό γάμο που πήγα πρόσφατα, πετάξαμε και ρύζι...)

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΟ ειναι..Με λιγα λογια και η δικη μου θεση..

      Διαγραφή
  6. EΞΑΙΡΕΤΙΚΟ..Και εμπεριστατωμενο δεν αφηνει ουτε ακιδα διαφωνιας...Τα εχω γραψει κι εγω..Αλλα υποκλινομαι στην ΠΛΗΡΗ οργανωμενη και γνησια αναλυση..Ειδες αρχηγε..Οταν θες..Γινεσαι τελειος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, Μαχαίρη, με την παρατήρησή σου και μάλιστα έχει επιτευχθεί αυτή η εξαιρετική ανάλυση διατηρώντας παράλληλα το ιδιαίτερο χρώμα που έχουν όλα τα κείμενα του Γαλάτη, το οποίο προέρχεται από τα γνήσια μέρη της προσωπικότητάς του και είναι αυτό που τον ξεχωρίζει. Εδώ πετυχαίνει με ευχέρεια τον στόχο του και τον επικοινωνεί άριστα, χωρίς να απομακρύνεται από αυτόν αλλά ούτε και από τον εαυτό του.

      Γαλάτη, το όφειλα, μια και μαζί με τον σχολιασμό μου, που διέγραψα, χάθηκε και η άποψη που εξέφραζα για το συγκεκριμένο κείμενό σου. Ο Μαχαίρης μου έδωσε την ευκαιρία να τα πω και να μείνουν και εδώ.

      Διαγραφή
    2. Μαχαίρη, χαίρομαι που συμφωνούμε. Ξέρεις, σε τέτοιου είδους ζητήματα, όταν αποφασίσω να γράψω κάτι, ξεκινώ συνήθως με την εντύπωση ότι "θα τα ακούσω" στα σχόλια από τους περισσότερους.
      Χαίρομαι που βλέπω πως δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι έτσι.
      Γιατί, ξέρεις, βλέπω να εκφράζουν δημοσίως παρόμοια γνώμη για τέτοιου είδους ζητήματα μόνο αυτοί που τους καταχωρούμε ως ακροδεξιούς.
      Και εκτός του ότι ανησυχώ για μένα ώρες-ώρες (ε, λέω άμα συμφωνώ μόνο με τους ακροδεξιούς, κάτι συμβαίνει), ανησυχώ και για τους υπολοίπους μη ακροδεξιούς και αναρωτιέμαι: "μα καλά... όλοι αυτοί συμφωνούν μ' αυτές τις εξελίξεις και δε μιλούν;"
      Αλλά ξέρεις τι νομίζω τελικά;
      Ότι πολλοί διαφωνούν μα δε μιλούν, γιατί ή φοβούνται ή δεν έχουν όρεξη να τα βάλουν με τις ορδές των "δικαιωμάτων". Και άρα αυτολογοκρίνονται.
      Όσο για μένα, συνηθισμένα τα βουνά απ' τα χιόνια..! Λειτουργώ ως "μουτζαχεντίν" εν γνώσει μου...

      Γλαύκη, σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

      Διαγραφή
  7. Αφηνω αυτο εδω: http://www.huffingtonpost.gr/2017/10/09/afierwma-reportaz-taytotita-fyloy-dimitris-goulis_n_18222680.html?ncid=engmodushpmg00000003

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συγκεκριμένος γιατρός φαίνεται να μιλά λογικά και -όσο μπορεί τουλάχιστον μέσα σε μια σύντομη συνέντευξη- εμπεριστατωμένα.
      Βέβαια, υπάρχει ένα σημείο, στην τελική του πρόταση, το οποίο χρήζει συζήτησης: εφόσον απ' τα "6 φύλα", κάποιος έχει και τα 5 φυσιολογικά και υπάρχει η διαταραχή μόνο στο 6ο, το "ψυχολογικό φύλο", γιατί θα πρέπει να ακολουθήσει θεραπεία για να αλλάξει τα άλλα 5 και όχι μια θεραπεία για να αλλάξει το 6ο;

      Διαγραφή
    2. Σωστό. Όταν το διάβασα, είχα την ίδια απορία και το κείμενο του γιατρού δεν νομίζω ότι τη λύνει. Το μόνο που λέει στην αρχή είναι "για να αισθανθεί καλύτερα ο ασθενής" και παρακάτω ανέφερε πως η διαφορά με τη σχιζοφρένεια για παράδειγμα είναι ότι στην περίπτωση του διαφυλισμού δεν υπάρχει αποδόμηση της προσωπικότητας, όπως στη σχιζοφρένεια, όπου δεν μπορεί να λειτουργήσει, να ασκήσει το επάγγελμά του κλπ. Η ψυχιατρική δεν έχει άλλη πρόταση για θεραπεία πάνω στη συγκεκριμένη πάθηση;

      Διαγραφή
  8. Το θέμα υφίσταται από αρχαιοτάτων χρόνων. Όχι φυσικά ως ζήτημα επιλογής συντρόφου (εύστοχα αναφέρθηκε πως ο καθένας ας κάνει ό,τι θέλει στο κρεβάτι του).
    Το φύλο ανατομικά όντως ορίζεται με.. ό,τι μπορείνα δει και να πιάσει η Επιστήμη στο Υποκείμενο.
    Στην προκειμένη περίπτωση η παρέμβαση έρχεται να ρωτήσει πως το ίδιο το άτομο βιώνει τον Εαυτό του πέραν της ανατομίας που του απέδωσε η Μητέρα Φύση, που και ιατρικά ακόμη αποδεικνύεται πως μερικές φορές υποπέφτει σε ..λάθη!

    Αν η κίνηση αυτή γινόταν πριν χρόνια η εκκλησία θα είχε ξεσηκώσει τους πιστούς της, οι πολιτιστικοί Σύλλογοι που υπερασπίζονται μέσα από τα ήθη κι έθιμα την παραδοσιακή οικογένεια, θα είχαν σημάνει εξέγερση διαδηλώσεων.

    Σήμερα δεν ισχύει αυτό.
    Η διάταξη πέρασε.
    Ο κόσμος το αποδέχθηκε και σίγουρα δεν είναι εξέγερση η ανάρτηση κειμένων που αντιτίθενται.

    Στο σημείο αυτό θα αναφέρω κάτι που μού είπε η κόρη μου, τελειόφοιτη τμήματος ψυχολογίας του ΑΠΘ(που μετράω την γνώμη της):
    "Τόσα χρόνια το θέμα ήταν ταμπού. Η κοινότητα ΛΟΑΤ απασχολούσε κατά διαστήματα την επικαιρότητα, πολλοί διάσημοι τόνιζαν επιδεικτικά το θέμα σεξουαλικής τους επιλογής και όλο αυτό θεωρούνταν μη φυσιολογικό και ταυτόχρονα -όπως όλα τα απαγορευμένα- κέντριζε την περιέργεια του έφηβου. Τώρα που μπήκε το θέμα σε νομικό πλαίσιο θα πάψει να γίνεται ντόρος και θα ηρεμήσουν, κατευνάζοντας τα πνεύματα, και οι μεν και οι δε."

    Όσο για την υιοθεσία, το δίλημμα μάλλον πρέπει να τεθεί στο αν είναι καλύτερα ένα παιδί να μεγαλώνει σε ένα ίδρυμα που να λέμε την αλήθεια, οι σεξουαλικές κακοποιήσεις από τους ετερόφυλους διευθυντές ή υπαλλήλους δεν εκλείπουν, ή ως ασυνόδευτα παιδιά σε κέντρα φιλοξενίας προσφύγων, ή να βρεθεί μια οικογένεια να τα υιοθετήσει.
    Η αγάπη δεν έχει φύλο. Ευτυχώς.
    Και σίγουρα οι φορείς θα μελετήσουν την καταλληλότητα των Ανθρώπων που θα αναλάβουν την κηδεμονία του παιδιού τόσο αυστηρά όσο γίνεται και στα ετερόφυλα ζευγάρια ή στη μονογονεϊκή οικογένεια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα της ομοφυλοφιλίας πράγματι απασχολεί την ανθρώπινη κοινωνία από αρχαιοτάτων χρόνων.
      Της ομοφυλοφιλίας ως σεξουαλική προτίμηση, φυσικά.
      Και νομίζω πως στις μέρες μας το κοινωνικό σύνολο, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, την αποδέχεται χωρίς παρατράγουδα. Φυσικά δεν... πανηγυρίζει κανείς αν το παιδί του βγει ομοφυλόφιλο, αλλά, μετά τη στενοχώρια, το αποδέχεται και δεν τρέχει και τίποτα σε τελική ανάλυση.
      Κι όσο για τον κοινωνικό-επαγγελματικό χώρο, μάλλον έχει γίνει... προσόν πια η ομοφυλοφιλία, παρά εμπόδιο.

      Όσο για την υιοθεσία, όμως, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.
      Το επιχείρημα που διαρκώς αναπαράγεται, είναι πονηρό, διότι έχει και στοιχεία επίκλησης στο συναίσθημα: για τα παιδάκια στα ιδρύματα.
      Κατά αυτήν τη λογική, προκειμένου να μη μεγαλώσει ένα παιδί σε ίδρυμα, ας τα δίνουμε όπου να 'ναι, αρκεί να μην είναι εκεί μέσα.
      Και ένα ζευγάρι γέρων να τα ζητήσει, ας τους εγκρίνουμε την υιοθεσία, αφού "μπρος στο ίδρυμα, όλα τ' άλλα είναι καλύτερα".
      Κι ας ξέρουμε ότι δεν είναι καλό για ένα παιδί να μεγαλώσει με γονείς γέρους. (κι αυτό σοφά το έχει απαγορεύσει η φύση, εκτός από την τεκνοποίηση ομόφυλων)
      Ή ας πάει και το ζητήσει το παιδί ένα ζευγάρι τσιγγάνων από τσαντίρι, να το δίνουν το παιδί ή όχι;
      Μπρος στο ίδρυμα, θα 'ναι καλύτερο και το τσαντίρι, ενδεχομένως.
      Τι θέλω να πω μ' αυτό;
      ότι υπάρχουν επριπτώσεις που είτε για φυσικούς είτε για κοινωνικούς λόγους, το οικογενειακό περιβάλλον των ανθρώπων που ζητούν υιοθεσία δεν είναι υγιές.
      Δεν είναι υγιές να μεγαλώνει ένα παιδί με δυο γονείς γέρους (και λόγω πιθανότητας εγγύτητας θανάτου αλλά και λόγω δυσκολιών στην ανατροφή), δεν είναι υγιές ένα παιδί να μεγαλώνει σε τσαντίρι (λόγω των κινδύνων στους οποίους εκτίθεται), δεν είναι υγιές ένα παιδί να μεγαλώνει με ομοφυλόφιλο ζευγάρι για "γονείς" (γιατί διατρέφονται τα πρότυπα μάνας και πατέρα και γενικότερα υγιούς οικογενειακής ζωής, με τα επακόλουθα για την υγιή ανάπτυξη της προσωπικότητάς του).
      Είναι ένα πείραμα πολύ επικίνδυνο, διότι τα αποτελέσματά του δεν τα γνωρίζουμε και καθιστούμε γενιές παιδιών... πειραματόζωα για να εφαρμόσουμε ιδεοληψίες μειοψηφικών ομάδων.

      Για το ότι είναι κακό ένα παιδί να μεγαλώνει στα ιδρύματα, συμφωνούμε όλοι.
      Το ότι όμως δε θα το δώσουμε ελαφρά τη καρδία "όπου να 'ναι", προκειμένου να αποφύγει όμως τα ιδρύματα, αυτό επίσης πρέπει να το ξανασκεφτούμε.
      Κι όταν σε τελική ανάλυση, το κεντρικό επιχείρημα για αυτήν την εξέλιξη είναι το "ε και να μεγαλώνουν εκεί, καλύτερα είναι;" είναι μάλλον ένδειξη ότι πρόκειται για λάθος.
      Γιατί θυμίζει τον εναπομείναντα συριζαίο που το μόνο που μπορεί να πει υποστηρικτικά πλέον για τον σύριζα και για να δικαιολογήσει την ψήφο του είναι "Ε σάμπως οι άλλοι καλύτεροι ήταν;"
      Και κάπου εκεί η συζήτηση φτάνει σε αδιέξοδο...

      Διαγραφή
  9. Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου (Ψηλά Βουνά) σε μια από τις συλλογές διηγημάτων του που έχει γραφεί γύρω στα 1925 παρακαλώ, είχε συμπεριλάβει κι ένα διήγημα με τον τίτλο "Το Αγρίμι" -αν δεν κάνω λάθος-. Το βιβλίο αυτό υπήρχε στο σπίτι μου από τότε που πήγαινα ακόμα στο δημοτικό και το είχα διαβάσει πολλές φορές χωρίς να σοκαριστώ, γιατί αν κάτι παρουσιάζεται όντως ως μια αυθεντικά ανθρώπινη κατάσταση που ανθρώπινα αντιμετωπίζεται, δεν έχει λόγο να δαιμονοποιηθεί.
    Η ιστορία έχει ως εξής: Ένα κορίτσι τελείως διαφορετικό από τα κορίτσια της εποχής του ΄20, που ενδιαφέρεται μόνο να παίζει μπάλα με τις παρέες των αγοριών και μόνο μέσα σε αυτές βρίσκει τον εαυτό του, κάνει άθελα κάποια ζημιά με τη μπάλα και καταλήγει στην αστυνομία με την έντρομη και δυστυχή μάνα του. Εκεί ο αστυνομικός αφού συζητήσει μαζί τους και εξετάσει την περίπτωση και κοιτάξει "όλο υποψία το κορίτσι στο στήθος και στις λαγόνες" το εγγράφει, το "πολιτογραφεί" ως αγόρι. Η μάνα το αποδέχεται και το παιδί τρελαμένο από χαρά και ανακουφισμένο από κάθε πίεση, βγαίνει φωνάζοντας τα αγόρια για να παίξει μαζί του "αγρίμι κι αυτό μέσα στα αγρίμια".

    Υπεραπλουστευμένο; Ίσως.

    Μήπως όμως η δήθεν καθυστερημένη κι οπισθοδρομική κοινωνία μας ήταν από πάντα έτοιμη να αποδεχτεί και να αγκαλιάσει την αλήθεια της διαφορετικότητας του άλλου, αρκεί αυτή ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΘΙΣΕΙ ΚΑΠΕΛΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ;
    Εγώ έτσι νομίζω.

    Θα μείνω τώρα στη δεκαετία του ΄20 και θα πάω προς τα τέλη της στη Γερμανία όπου ο σχηματισμός των ταγμάτων εφόδου
    απαιτούσε εικοσάχρονα αγόρια που θα απομακρύνονταν ευχαρίστως από τις οικογένειές τους χωρίς να νοσταλγούν τη θαλπωρή τους. Κάτι πολύ δυνατό θα έπρεπε λοιπόν να τα ενώνει κι αυτό ήταν ασφαλώς το πότισμα με την προπαγάνδα της ναζιστικής ιδεολογίας ώστε να την κάνουν πράξη, αλλά και η έντεχνη ΠΡΟΩΘΗΣΗ της ομοφυλοφιλίας μεταξύ τους. Βέβαια όταν αρκετά χρόνια μετά ο Χίτλερ πλησίαζε για τα καλά στην εξουσία που επιθυμούσε και τα τάγματα εφόδου είχαν παιξει το ρόλο τους, προκειμένου να κερδίσει ως ψηφοφόρους τους "νοικοκυραίους" εισέβαλε νύχτα στους κοιτώνες σκοτώνοντας ο ίδιος και οι ένοπλοι συνοδοί του πολλούς νεαρούς για να ξεκαθαρίσει το "μίασμα". Κατά τη γνωστή "νύχτα των μεγάλων μαχαιριών" σκοτώθηκαν επισήμως πάνω από 80 και ανεπίσημα γύρω στους 400 νέους. Και ακολούθησαν βέβαια τα στρατόπεδα συγκέντρωσης για όλους τους ομοφυλόφιλους...

    Γιατί τα αναφέρω τώρα όλα αυτά; Μα γιατί νομίζω πως η πραγματικότητα του παρελθόντος μπορεί να μας δείξει την αλήθεια του παρόντος και του μέλλοντος πολύ καλύτερα δυστυχώς από την υποτιθέμενη πρόοδο και από την επιστήμη
    αφού δυστυχώς αυτή συχνότατα διαφθείρεται θέτοντας εαυτόν στις υπηρεσίες της ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

    Και επειδή κατά τη γνώμη μου η Νέα Τάξη Πραγμάτων της παγκοσμιοποίησης, όχι μόνο δεν κινείται αντίθετα από ότι ένας Χίτλερ αλλά αντιγράφει πιστά όλα τα κόλπα και τα όπλα του χιτλερισμού, λέω πως πρέπει να προσέξουν οι κοινότητες αυτών των ανθρώπων τις παροχές που τους προσφέρονται και να αναρωτηθούν γιατί, μέσα στον απόλυτο διωγμό κάθε ανθρώπινου δικαιώματος, κάποιοι κόπτονται τόσο υπέρ αυτών
    και μήπως τους χρησιμοποιούν για κάτι που δεν θα είναι καλό για κανέναν...


    Υ.Γ. Μήπως αντί να σκεφτόμαστε με ποιους γονείς και ποιας ηλικίας μεγαλώνει καλύτερα ένα παιδί, θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι είμαστε στο παρατσάκ όπου "δεν θα γλιτώσει το παιδί - και δεν υπάρχει ελπίδα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το βιντεάκι βγήκε πριν από λίγες ώρες και κατευθείαν ο νους μου ήρθε σε αυτή τη συζήτηση. Θα εκτιμούσα την γνώμη σου Μαζ πάνω στο βίντεο, αλλά και οποιουδήποτε άλλου προφανώς: https://www.youtube.com/watch?v=GV9qWadNJEE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πάνο.
      Προσπάθησα να δω το βίντεο αλλά η αλήθεια είναι πως δυσκολεύομαι με τα αγγλικά, ειδικά όταν εἰναι προφορικά (στο lower δεν είχα χειρότερο απ'το listening...)
      Και εν τω μεταξύ ο τύπος που μιλά στο βίντεο έχει και ειρωνικό τόνο σε πολλά απ'αυτά που λέει, οπότε δεν καταλάβαινα τελικά τι υποστηρίζει.
      Αν θες και δε βαριέσαι, πες μας περί τίνος πρόκειται

      Διαγραφή
  11. Πάντα αυτόν τον τόνο έχει στα βίντεό του, έχει αυτό το είδος του βιτριολικού χιούμορ, που εγώ προσωπικά το λατρεύω.

    Σε αυτό το βίντεο λοιπόν, με αφορμή την απόφαση του κυβερνήτη της Καλιφόρνια για αναγνώριση ενός τρίτου γένους (gender), στηλιτεύει αφ' ενός τις συμπεριφορές των ανθρώπων που ανέφερες στο κείμενο και υποστηρίζει πως αυτό καταλήγει στην ενίσχυση των κοινωνικών στερεοτύπων, και αφ' ετέρου αναφέρεται σε αυτούς που διαφωνούν χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα (η πλειοψηφία των σχολιαστών, τουλάχιστον στην χώρα μας σημειώνω) λέγοντας πως χάνεις το δικαίωμά σου να αποκαλείς τους άλλους "snowflakes" (υποτιμητική έκφραση για τους επαγγελματίες εξοργισμένους που ανέφερες στο προηγούμενο σχόλιό μου) από τη στιγμή που τα δικά σου αισθήματα πληγώνονται για περιστατικά που κανονικά δεν θα σε πείραζαν και καταλήγει στο εξής συμπέρασμα που το γράφω αυτολεξεί:

    "Λοιπόν, ακούστε. Ούτε και εγώ το καταλαβαίνω. Όπως και με την πλειοψηφία του πληθυσμού είμαι ικανοποιημένος με το γένος που μου ανατέθηκε βάσει των οργάνων με τα οποία γεννήθηκα. Αλλά επίσης χέστηκα γι' αυτό που θέλει ο κόσμος να γράφει στο πιστοποιητικό γέννησής του και για το πως θέλουν να αποκαλούνται, δεν επηρεάζει την ζωή μου στο ελάχιστο. Συνεπώς, να είστε λίγο παραπάνω εγωιστές, δεν είναι δύσκολο. Αυτοί είναι οι ίδιοι άνθρωποι που είναι κατά της κοινωνικής ιατρικής. Μη δίνετε δεκάρα για το τι κάνουν οι άλλοι άνθρωποι και θα εντυπωσιαστείτε από το πόσα περισσότερα μπορείτε να κάνετε στη ζωή σας και πόσο πιο χαρούμενοι θα είστε όταν δεν θα εκνευρίζεστε για κάποιο άτομο που δεν είστε εσείς το οποίο τικάρει ένα άλλο κουτάκι από αυτό που θα τικάρατε εσείς σε μία αίτηση. Κάντε αυτό το μότο σας. Κανονικά δεν ενδιαφέρεστε γι' αυτά που κάνουν οι άλλοι άνθρωποι. Γιατί να ξεκινήσετε τώρα;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Μαζεστίξ. Άργησα να ανιχνεύσω την ανάρτηση. Και διαπίστωσα ότι μου είχες λείψει. Πολύ!
    (νομίζω δεν χρειάζεται να πω περισσότερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή